TINDERELLA

Ennen kuin paljastan itsestäni teille tosiseikkoja, haluaisin sanoa muutaman sanan.

Ensinnäkin, kiitos. Kiitos sinulle siitä, että luet blogiani. En olisi uskonut seikkailujeni kiinnostavan juuri ketään, mutta tulipa taas nähtyä että minäkin voin erehtyä. Nimittäin ensimmäisenä päivänä blogiani luki yli 3000 ihmistä ja seuraavana päivänä 4000. Siis aika paljon! Olen blogipolun suosituin bloggaaja tällä hetkellä, kuinka siistiä!

Toiseksi, mun juttuja ei ole pakko lukea. Jos mä ja mun tekemiseni inhotamme emmekä aiheuta mitään muuta kuin negatiivisia tunteita sussa, niin älä lue! Tai jos on pakko vihalukea, niin älä jätä ainakaan ilkeää kommenttia mulle, ne ei oo kamalan kivoja.

En ole huora. Käytökseni saattaa olla lutkamaista ja moni kyseenalaistaa moraalini, mutta se ei tee musta huoraa. Olen seksuaalisesti avoin ja nautin seksistä täysin rinnoin – enkä häpeile sitä!

Sitten asiaan. Monia kiinnostaa tietää henkilöllisyyteni ja sitä on arvuuteltu keskustelupalstoja myöten. Pohtikaa ihan rauhassa, koskaan ette sitä tule tietämään. En halua kertoa julkisesti nimeäni enkä näyttää kasvojani mm. turvallisuussyistä. Myös opiskelemani ala on sellainen, että jos toivon tulevaisuudessa pääseväni unelma-ammattiini niin on parempi, ettei musta ole mitään tunnistettavaa törkyä netissä. Hommastahan katoaisi myös mielenkiinto ja jännitys, jos mut tunnettaisiin.

lempistringit, joista Emilkin tykkäsi
Mielenkiintoisemmaksi juttu menee jos tiedätte musta kuitenkin jotain. Voitte sitten Tampereen keskustassa kävellessänne tai baarissa istuessanne pohtia päänne puhki, että meniköhän siinä juuri Tinderella uuden valloituksensa kanssa.

Olen blondi. Ihan aito sellainen. Hiuksia piristetään joskus erisävyisillä raidoilla mutta blondi olen ja blondina pysyn! Tässä tapauksessa hiusten väri ei korreloi älykkyysosamäärän kanssa.

Kyllä, mulla on silikonit kun joku sitäkin pohti. En näe silikoneissa mitään pahaa. Olen ne ottanut itseäni ja muiden miellyttämistä varten. Kuppini on C, mutta joskus haaveilen vähän isommasta povesta...

Käytän huulipunaa joka ikinen päivä ja tukka on yleensä aina ponnarilla kun liikun julkisilla paikoilla. Lempihuulipunani on tummanpunainen tai magenda. Ponnari mulla on siksi, koska se on niin helppo, eikä tukka pääse puuhissa menemään silmille if you know what I mean. Avaan kyllä joskus tukan seksin ajaksi, koska tukistaminen on k-i-i-h-o-t-t-a-v-a-a. Onko teistäkin?

En käytä korkokenkiä kuin satunnaisesti viikonloppuisin. Olen 169cm pitkä, enkä halua näyttää gasellilta. Kävelen paljon päivän aikana, joten flatit on käytännöllisemmät.

En ole tyhmä, enkä huora. Olen itse asiassa aika fiksu. Lukiossa olin vuosikurssini priimus ja johtamiskorkeakouluun pääsin sisään kirjoitettuani neljä laudaturia ja yhden ison E:n. Että siinä teille tyhmyyttä.

lemppari, käytin viikonloppunakin!

Mulla on koira. Rotua en tarkemmin paljasta, mutta pieni koira on kyseessä. Aivan parasta lenkkiseuraa ja tylsien kotipäivien piristäjä!

Menetin neitsyyteni 18-vuotiaana. Matka avoimeen seksuaalisuuteen on ollut pitkä! Haluaisitteko kuulla siitä?

En harrasta seksiä joka päivä :-D Tiedän että joku sitä mietti! Tai en ainakaan toisen ihmisen kanssa joka päivä.. On mulla kotona myös pari dildoa ja vibraattori sekä muitakin leluja mutta en kyllä niitä päivittäin käytä! Paikathan siinä hajoaisi...

Vihaan suihinottamista sillein että mies laukeaa. Se on vaan niin ällöä ja se maku on ihan hirvee! Yleensä pyydän miestä laukeamaan vaikka rinnoille tai pyllyyn, se on kiihottavaa.

Mistä sitten seuraavaksi kirjoittaisin? Äänestä postausaiheita blogin sivupalkissa ---------------->
___________________________________________________________________________________________

VAKUUTAN KUNNIANI JA OMANTUNTONI KAUTTA KERTOVANI TOTUUDEN JA VAIN JA AINOASTAAN TOTUUDEN, MITÄÄN SALAAMATTA TAI SIIHEN MITÄÄN LISÄÄMÄTTÄ TAIKKA SITÄ MUUTTAMATTA*

*tarinoiden yksityiskohtia on saatettu muuttaa niin, että asianosaiset pysyvät tunnistamattomissa. 




5 kommenttia

  1. Missä uusi päivitys? ja mihin hukkui alotus blogista Äityleiden sivuilta?

    VastaaPoista
  2. Uutta postausta odotellessa

    VastaaPoista
  3. Ei tainnu ollakkaa pokkaa kirjoittaa :D no minkäs sille voi :/

    VastaaPoista
  4. Joko tää kuoli ja haudattiin

    VastaaPoista